Translate

quinta-feira, 17 de agosto de 2017

BDSM І аватарів ІНТЕРНЕТ І СВІТ!

БДСМ І МАСКИ!

Я зробив я , хто не знав, 

І що змусило б мене не було. 
Ланцюгове плаття було неправильно. 
Вони зустріли мене тільки для тих, хто не був і не заперечую, і я заблукав. 
Коли я хотів зняти маску, 
Я застряг на моє обличчя ". 
 Альваро де Кампос. Витяги з поеми «тютюновий"


Завдяки гарному Богу, який створив закон еволюції, людство навіть переривчасті кроки по шляху еволюції! Ми живемо в той час, коли ми більше не рабство в якості дешевої робочої сили в порядку, в якому господар раба, може мучити його і вбити його без будь-якого законного покарання, час, коли расова дискримінація або сексуальним є злочин ... багато з точки зору громадянських прав еволюціонували. 
Ми знаємо, що є групи, які відчувають себе на шкірі, дискримінації, ми повинні bdsmers захистити нас, тому що є робочі місця і соціальні позиції, якщо вони дізналися, наш спосіб життя, буде шкодити нам, навіть карбування! З цієї причини, багато хто використовує аватари, підробляє імена, символи, для того, щоб зберегти свою індивідуальність і свободу.
Небезпека , яку я бачу, коли аватар (аватар поняття тут використовується як використання імен і характер , який не відповідає користувач на насправді використовує Ex:. King Arthur, Simbilus і т.д ...) використовується з тіньові і навіть злочинні цілі. Збереження ідентичності для того , щоб мати можливість здійснювати свою волю більш повноцінним, але ми повинні бути обережні , щоб не поставитивтрату ідентичності. 
Багато людей мають дуже нудне життя і тьмяну, прокиньтеся, працює не подобається, у вас є стерпні відносини, сон і на наступний день те ж саме ... Відкрийте для себе фетишист, прийняти аватар, зробити фальшивий профіль, починається відкрити для себе захоплюючий досвід, дивовижні люди, неймовірні історії. Згодом соціальні мережі, які використовують своє ім'я, надалі не цікавлять життя, яка була за дуже м'який нестерпний вага. Підроблений світ цікавіше! Починаю вести себе як символ, який ви вибрали (аватар), справив інтроекцію.

Він характеризуються як усвідомлення того, що якість народу належить йому. Людині , інтроекти в житті героїв ,кого любить і з яким він ідентифікує, приймаючи до бути схожими на них. Він приймає їх , як, звички, traquejos і манери, спосіб говорити і вести себе ". Joanna де Анджеліс ЗНАТИ CAP 7.

Це форма самозахисту, але поступово може генерувати втрату ідентичності, а характеристика психічного захворювання .


Візьміть аватар як спосіб мати більше свободи, щоб бути в БДСМ або фетиш Вік або інший діє, але ніколи не втрачає свою сутність. Життя, хто боровся і переміг. Ніколи в якості заміни, хто ви, але хто відкриває!
Будьте здорові з нашою ідентичністю, і якщо ми з аватар або підробкою, маючи велику свободу без так багато дискримінації, так що ми зробили! Але ніколи про нас Замінимо аватар!
Ми живемо вільними, здоровими і щасливими!

Марсело Сантос

Nenhum comentário:

Postar um comentário