Translate

segunda-feira, 16 de outubro de 2017

ЗМІНА зовнішніх зв'язків для значного LONG.

ПРИЧИНА І ЧУТЛИВІСТЬ!



Час , в якому ми живемо має свої особливості, тому що якщо раніше відносини були longos- важливіше , ніж любов була стабільність і сім'ї на за рахунок особистого щастя. Сьогодні відносини зріджені, тобто без стабільності, але ч глибокого прагнення до задоволення і зустрічей, але без довгострокової перспективи ... щасливою , який знаходить  свою другуполовину і має довгі і виконані відносини.



Велике питання, чому це прийшло на цьому рівні ... Я вважаю, що в діалектичному русі історії, на відміну від глибокого придушення колишніх часів, коли інститути були важливіші, ніж особистості і його бажання, ми отримали ці відносини, як зріджені говорить Зигмунт Бауман але відносини змінилися в результаті соціальних змін, швидкість життя, задоволень, або чому внутрішня частина людських істот змінилися ... ми чутливі і мрійники і вірити в Попелюшка і принца.



Людська чутливість і ваша підсвідомість з символічною мовою, прагне любити і бути коханим, шукати бажання і бути бажаною ... мрії про місяць, як наші предки в печерах, запах приносить нам спогади, музику поему душі; Це повертає нас до щасливого або не пройшов. Світ змінився, відносини змінилися ... але не наше внутрішнє!



Ми вважаємо недостатніми, як якщо б ми стояли в той час, самотність є переважною, чорна смуга, наркотики або алкоголь стати друзями в світі, ми повинні жити, але наша чутливість відкидає!



Реакція на цю дилему: близький, стаючи все більш ізольованими, живучи в суспільстві, інші залишають р extravasar- там ми бачимо багато перегинів і розгул насильства, таких, як кажуть; «Я ненавиджу світ, як він структурований»



Один відповідь я виявив, що чутливість стадії з реальністю, думає про неї: листи, читання лекцій, допомагати іншим і намагатися якомога більше, щоб бути щасливим, жити мої мрії і фантазії, не завдаючи нікому шкоди, як це було для моєї бабусі: «Будинок людина його замок! " Я король замка! Мої покірний мій раб, і вона любить бути так!

Живи і давай жити! Будьте щасливі!

Nenhum comentário:

Postar um comentário